Reteaua de Apartamente „Casa Mea”
Date de contact
Program de lucru
Personal administrativ
Reţeaua de Apartamente „Casa Mea”, funcționează din data de 1 ianuarie 2005, a fost înființată în urma implementări proiectelor PHARE „Copiii mai întâi”, finanţate de Uniunea Europeană cu fonduri nerambursabile, lansate în decembrie 2000, având drept scop descentralizarea instituţională şi îmbunătăţirea calităţii vieţii copiilor instituţionalizaţi.
Are o capacitate de 68 de locuri în cele 12 apartamente situate în localităţile Bacău, Buhuși, Comănești și Onești.
Găzduirea, îngrijirea, formarea complexă, dezvoltarea deprinderilor de autonomie personală și viaţă independentă în vederea integrării/ reintegrării familiale și socio-profesionale a beneficiarilor.
- Servicii de cazare;
- Servicii de educație formală, non-formală și informală;
- Servicii privind promovarea și menţinerea sănătăţii;
- Servicii de recreere și petrecere a timpului liber;
- Servicii pentru dezvoltarea deprinderilor de viaţă independentă;
Beneficiarii serviciilor sociale
(1) Beneficiarii serviciilor sociale acordate în Reţeaua de Apartamente „Casa Mea” sunt:
- copii/tineri separaţi temporar de părinţi;
- copii/tineri abuzaţi/neglijaţi.
(2) Condiţiile de acces/admitere în centru sunt următoarele:
- acte necesare – evaluarea iniţială;
- hotărârea comisiei pentru protecţia copilului;
- sentinţa judecatorească;
- program de acomodare, teste de acomodare, raport de acomodare, stabilirea persoanei de referință;
- contract pentru furnizare de servicii ( în anexă);
- planului individualizat de protecție privind minorul;
- programul de intervenție specifică;
- planul de servicii.
(3) Condiţii de încetare a serviciilor
- conform obiectivului general stabilit in PIP;
- dezvoltarea deprinderilor de viaţă independenta;
- acordarea de servicii concrete pentru a deveni adulti autonomi, integraţi in societate şi părăsesc serviciul in condiţii de siguranţă;
- modificarea măsurii de protecție specială;
- reintegrarea în familie.