Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Bacău organizează în data de 16.02.2021, începând cu ora 10.00, prin intermediul aplicației Zoom Meeting, evenimentul online cu tema ”Inserția pe piața muncii- un pas spre viaţa independentă a persoanelor cu dizabilităţi’’.
La eveniment sunt invitați să participe persoane cu dizabilități, reprezentanți ai UAT-urilor, ONG-urilor și ai instituțiilor publice din județul Bacău.
În cadrul evenimentului vor avea loc discuții pe tema integrării socio- profesionale a persoanelor cu dizabilități, a nevoilor și provocarilor privind accesul la piața muncii a persoanelor cu dizabilități, precum și a facilităților oferite acestora în scopul integrării profesionale prin diferite proiecte si programe.Totodată, vor fi prezentate și exemple de bune practici în acest domeniu.
Evenimentul este organizat în cadrul Campaniei de nediscriminare derulată în contextul implementarii Proiectului ”Suport pentru viața independenă în comunitate a persoanelor cu dizabilități”, Cod MySMIS 2014+:130550, cofinanțat din Fondul Social European – Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Contract de finanțare POCU/462/4/15/130550.
Pentru informații suplimentare privind proiectul, persoana de contact este Stan Dorina- asistent manager proiect – telefon 0749.873.664, e-mail: [email protected].